عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با «سراج24»:

آمریکا در توافق هسته‌ای هم به دنبال تسلیم کردن ملت ایران بود/بی‌اعتمادی مردم ایران به آمریکا سابقه طولانی دارد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بی اعتمادی به آمریکا سابقه طولانی نزد ملت ایران دارد و آنها در جریان مذاکرات چندین ماهه اخیر بارها مطالباتی داشتند که بیشتر با هدف تسلیم کردن جمهوری اسلامی و ملت ایران مطرح می شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با سراج24 ضمن اشاره به برجام گفت: این توافق نقاط مثبت و منفی در خود دارد و باید با دقت از سوی کارشناسان بررسی تا منافع ملی حفظ شود.

 وی با اشاره به کارشکنی های مکرر آمریکا اظهار داشت: بی اعتمادی به آمریکا سابقه طولانی نزد ملت ایران دارد و آنها در جریان مذاکرات چندین ماهه اخیر بارها مطالباتی داشتند که بیشتر با هدف تسلیم کردن جمهوری اسلامی و ملت ایران مطرح می شد.

 نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقاومت ملت و رهبری موجب شد تا غربی‌ها و خصوصا آمریکا در برابر جمهوری اسلامی از بسیاری مطالبات غیرقانونی خود کوتاه بیایند و حق غنی‌سازی ما را به رسمیت بشناسند و مقاومت ملت ایران اساسا در سال‌های اخیر قدرت جمهوری اسلامی در منطقه را چندین برابر کرده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کارشکنی و مخالفت رژیم صهیونیستی با مذاکرات هسته‌ای گفت: این مخالفت‌ها نتیجه‌ای برای این رژیم نداشت و تنها موجب افشای هرچه بیشتر ماهیت ضد بشری آن شد؛ این رژیم پلید امروز در بدترین موقیعت خود در جهان قرار گرفته است و نفرت ملت‌های دنیا از صهیونیست‌ها هر روز بیشتر می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: اخیرا آنها به جنایت جدیدی دست زدند و کودک سوزی را به جنایات خود افزودند؛ آنها جان انسانها را یک مسئله بی ارزش تلقی می کنند و ملت فلسطین چندین دهه است که از سوی جانیان صهیونیستی به خاک و خون کشیده می شوند.

 وی در پایان با اشاره به بحران های جهان اسلام گفت: در جهان اسلام ریشه بسیاری از فتنه ها و بحران ها رژیم صهیونیستی و آمریکا است و امت اسلامی باید بیش از همیشه هوشیار و متحد باشند تا دشمنان اسلام نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

اخبار مرتبط

تکمیل ۱۳۰ هزار مسکن مهر در دولت مردمی

اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است

رژیم صهیونیستی فرهنگ غربی را مسخ کرده است